L.C.

"Heel erg dikke merci! Ik heb mijn eerste yogasessie als heel positief ervaren. Je doet dat super! Go go go! "

M.T.

"Dat uur is hier altijd zo om! Dat doet echt deugd eens volledig weg te zijn. "

Senna Miangue

"After yoga with Wendy, I felt really at peace. My muscles felt long and my head was free. "

Speler Cercle Brugge K.S.V.

Dino Hotic

"Making time to do yoga really helps you relax and helps with reducing stiffness. "

Speler Cercle Brugge K.S.V.

Eddie Lattimore

"Adding Yoga with Wendy to our recovery program has really been of benefit to our players both mentally and physically. She also seems to bring us good luck! "

Head of Physical Performance

Referenties

"Bij KIXX staat het geluk van onze werknemers voorop, zo leggen we ook de focus op de gezondheid van ons team. Hiervoor namen we contact op met Wendy van Wen2live voor een sessie ochtendyoga met ademhalingsoefeningen. Voortaan ademen de KIXXers twee keer in voor ze aan een taak beginnen! "

"Als bedrijf zijn wij dagelijks bezig met healthcare.  Ook binnen ons eigen team proberen we hier bewust mee om te gaan. Als recruiters spenderen we immers veel uren achter een computerscherm én op een bureaustoel. Ook moet je als team soms (letterlijk) even tot adem komen.  Hiertoe kregen we gisteren dan ook heel wat inspirerende inzichten en tips van Wendy Van Tiggel MSc tijdens een heel boeiende workshop rond ademhaling en deskyoga.   Een aanrader👌!  "

Sara Lambrechts

"De hartcoherentie sessies van Wen2live hebben mij bewust gemaakt van het nut van het vrijmaken van dagelijkse momentjes voor mezelf. Het geeft je energie om er terug tegenaan te gaan. Haar aanpak is hierbij evidence-based en to-the-point. "

Pablo Annys

Brugse Schepen van Sociale Zaken, Werk en Ondernemen. Voorzitter OCMW Brugge.

"Wendy is een goedlachse en spontane lesgever die alles zeer boeiend brengt. De workshop hartcoherentie was zeer leerrijk, en heeft ons bijgebracht hoe meer in balans te zijn. "

De Saedeleer boekhouders

Boekhouders

uitgelichte testimonial

Ook interesse om een tevreden klant te worden?